• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Site geheim houden
  • 050 599 14 20

Het KoplandHet Kopland

  • Hulp nodig?
    • Hulp en opvang bij dak- of thuisloosheid
      • Locaties Groningen en Drenthe
      • Ervaringsverhalen
    • Hulp en opvang bij huiselijk geweld
      • Vrouwenopvang Groningen
      • Vrouwenopvang Drenthe
      • Ervaringsverhalen
    • Hulp en opvang voor jongeren en jeugd
      • Locaties Groningen en Drenthe
      • Veerkracht aan Huis
      • Ervaringsverhalen
    • Hoe werken wij?
      • Veerkracht
      • Krachtwerk
      • Tip, klacht, compliment?
      • Medezeggenschap
      • Cliëntvertrouwenspersoon
      • Ervaringsdeskundigheid
      • Onafhankelijke Cliëntondersteuning
    • Aanmelden of vragen
      • Wachttijden
      • Kosten
  • Voor verwijzers
    • Wat biedt Het Kopland?
      • Ambulante jeugdhulp
      • Interventie
      • Opvang
      • Woonvoorzieningen
      • Beschermd wonen
      • Langdurige zorg via de Wlz
      • Forensisch Wonen
      • ThuisPlus
      • Ambulante begeleiding
    • Zo werkt Het Kopland
    • Verwijzen of aanmelden
    • Ervaringsverhalen
  • Over Het Kopland
    • Werken bij Het Kopland
      • Vacatures
      • Vrijwilligerswerk en Stages
      • Medezeggenschap
    • De organisatie
      • Werkwijze
      • Missie en visie
      • ANBI informatie
      • Het Kopland en duurzaamheid
      • Ervaringsdeskundigheid
      • Privacy en Kwaliteit
    • Publicaties
    • Het Kopland steunen
  • Contact
  • Hulp nodig?
    • Hulp en opvang bij dak- of thuisloosheid
      • Locaties Groningen en Drenthe
      • Ervaringsverhalen
    • Hulp en opvang bij huiselijk geweld
      • Vrouwenopvang Groningen
      • Vrouwenopvang Drenthe
      • Ervaringsverhalen
    • Hulp en opvang voor jongeren en jeugd
      • Locaties Groningen en Drenthe
      • Veerkracht aan Huis
      • Ervaringsverhalen
    • Hoe werken wij?
      • Veerkracht
      • Krachtwerk
      • Tip, klacht, compliment?
      • Medezeggenschap
      • Cliëntvertrouwenspersoon
      • Ervaringsdeskundigheid
      • Onafhankelijke Cliëntondersteuning
    • Aanmelden of vragen
      • Wachttijden
      • Kosten
  • Voor verwijzers
    • Wat biedt Het Kopland?
      • Ambulante jeugdhulp
      • Interventie
      • Opvang
      • Woonvoorzieningen
      • Beschermd wonen
      • Langdurige zorg via de Wlz
      • Forensisch Wonen
      • ThuisPlus
      • Ambulante begeleiding
    • Zo werkt Het Kopland
    • Verwijzen of aanmelden
    • Ervaringsverhalen
  • Over Het Kopland
    • Werken bij Het Kopland
      • Vacatures
      • Vrijwilligerswerk en Stages
      • Medezeggenschap
    • De organisatie
      • Werkwijze
      • Missie en visie
      • ANBI informatie
      • Het Kopland en duurzaamheid
      • Ervaringsdeskundigheid
      • Privacy en Kwaliteit
    • Publicaties
    • Het Kopland steunen
  • Contact
Home > Tip, compliment of klacht?

Tip, compliment of klacht?

Cliënttevredenheid vinden we belangrijk en daarom onderzoeken we regelmatig of cliënten tevreden zijn. Dat gebeurt bijvoorbeeld tijdens de gesprekken tussen jou en je begeleider over je begeleiding. Bovendien houden we eens in de twee jaar een groot tevredenheidsonderzoek onder alle cliënten. De informatie uit de gesprekken en onderzoeken gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren. Ook al zijn er gesprekken en onderzoeken, misschien heb je nog wel een klacht of een tip. Die horen we altijd graag. Hieronder staat hoe je ons een tip of compliment kunt geven. Of hoe je een klacht in kunt dienen.

Tip, compliment, klacht

Wilt je Het Kopland een compliment maken? Of heb je een tip over hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Wij horen het heel graag! Het kleinste verbeteridee kan namelijk al een groot verschil maken. Je tips en complimenten kun je aan ons doorgeven door het formulier onder aan deze pagina in te vullen en te verzenden. Bij klachten geldt onze klachtenregeling.

Klachtenregeling Het Kopland

Misschien ben je niet tevreden over onze dienstverlening en wil je een klacht indienen. Ook je klachten horen we graag. Het geeft ons de kans om misverstanden uit de wereld te helpen en fouten te herstellen. Een uitgebreide beschrijving van de klachtenregeling vind je hier.

Ben je cliënt van Het Kopland, dan stap je bij een klacht allereerst naar je begeleider of het hoofd van de locatie. Vaak is een gesprek samen voldoende om tot een oplossing te komen. Lukt dit niet, dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris oordeelt niet over jouw klacht, maar bekijkt samen met jou hoe er een oplossing gevonden kan worden en ondersteunt hierbij. Bijvoorbeeld om de klacht duidelijk te verwoorden, gesprekken te organiseren en begeleiden en informatie te geven over eventuele vervolgstappen. De klachtenfunctionaris behandelt alle informatie vertrouwelijk.

Klachtenfunctionarissen Zienn en Het Kopland
mw. S. Westra en dhr. N. Andringa, Oostergoweg 1-d 8901 AB Leeuwarden
Telefoonnummer: 088 – 066 30 00

Je kunt klachten op 3 manieren doorgeven:

  1. een rode klachtenkaart invullen. Deze is verkrijgbaar op de locatie waar je verblijft/woont/werkt of via de begeleiding
  2. het formulier hieronder invullen. Als je een reactie wilt op je klacht, is het belangrijk dat je in ieder geval je naam en e-mailadres invult.
  3. je klacht mailen naar klacht@hetkopland.nl.

Dien hier je klacht, compliment of tip in

  • Het invullen van je e-mailadres is verplicht. Zodat wij contact met je kunnen opnemen.
  • Het invullen van je telefoonnummer is niet verplicht. Maar als je wilt dat we je bellen vul deze dan wel in.

Bekijk hieronder de flyer:

Deel deze pagina

Footer

  • Hulp en opvang bij dak- of thuisloosheid
  • Nachtopvang
  • Locaties Groningen en Drenthe
  • Aanmelden of vragen
  • Hulp en opvang bij huiselijk geweld
  • Vrouwenopvang Groningen
  • Vrouwenopvang Drenthe
  • Aanmelden of vragen
  • Hulp en opvang voor jongeren en jeugd
  • Veerkracht aan Huis
  • Locaties Groningen en Drenthe
  • Aanmelden of vragen
  • Voor verwijzers
  • Wat biedt Het Kopland?
  • Zo werken wij
  • Iemand verwijzen of aanmelden

Sociale media

  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Linkedln

Overig

  • Doneren aan Het Kopland
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring
  • Fotografie website

Copyright © 2021

Het Kopland is verplicht om toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. We gebruiken cookies om statistieken te verzamelen en het gebruik van deze website te optimaliseren. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individuele bezoeker te koppelen. Meer informatie